FANDOM

Ender Döşer tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Ender Döşer 9 Nisan 1992 yılında City Hall Hospital'ta dünyaya gelmiştir. Babasının adı Willie annesinin adı Nergiz'dir. Kendisi Koç burcu olup, yükseleni ise Kova'dır. Kendisi Koç burcunun özelliklerini çok yüksek düzeyde barındırmaktadır. Rekabetçi, dayanıklı, çesur ve öncüdür. Kendine güveni tamdır ve toplum içinde kolayca fark edilir. En nefret ettiği şey, başkalarından emir almaktır. Ayrıca narsist eğilimleri, zaman zaman kibirli, sinirli  ve stresi kontrol edemeyen davranışlar göstermesine sebep olmaktadır.

Ailesi

Babası, Willie L. Williams (1 Ekim 1943 - 26 Nisan 2016) 1992-1997 yılları arasında Los Angeles Polis Departmanı'nın (LAPD) şefiydi.

1992 Los Angeles isyanlarının ardından şef Daryl Gates'in istifasının ardından devraldı. LAPD şefliği döneminde, departmanın olumlu bir imajını yaratmaya ve 1991'de Rodney King'in şiddetli tutuklanmasıyla polis ve siyah mahalleler arasında yaratılan çatlağı kapatmaya çalıştı.

Kariyer

2010 yılında US-Air Force Academy'den mezun oldu 2012 yılında ise Navy SEALs personeli olup Suriye iç savaşı ve Irak iç savasını bitirmek içim gönderilen timdeydi. Gökhan Mete ile burada tanışmışlardır. Silahlara olan ilgisinden dolayı, orduda silah eğitimlerini hiçbir zaman kaçırmamaya özen göstermişti. Özellikle uzun mesafeli silahlarda gösterdiği başarı sayesinde SEALs'de ismini duyurmuştu. Terörist hayati bölgelerini vurmaktan kaçınmaması ile tanınıyordu. 2016 yılında Babasının vasiyeti ile LSPD kadrosuna katıldı. Departman ve devriye arkadaşlarının tavsiyesi ve onun için yaptıkları olumlu bildirimler sonucunda Komserliğe yükselmişti.